Yeah Fredag!

De är så skönt med fredagar för då är jag ledig och kan ha ett socialt liv igen kan man ju inte ha när man jobbar kväll. Så dag ska jag till Arbetsförmedlingen och lämna inte anställningsbevis om  jag orkar!
Ska träffa Linnea och hon ska fixa mitt hår! Yeah! Ska äta sushi också de ska bli gott! Ska åka till Frölunda och hälsa på med!
De är så skönt med fredagar för då är jag ledig och kan ha ett socialt liv igen kan man ju inte ha när man jobbar kväll. Så dag ska jag till Arbetsförmedlingen och lämna inte anställningsbevis om  jag orkar!
Ska träffa Linnea och hon ska fixa mitt hår! Yeah! Ska äta sushi också de ska bli gott! Ska åka till Frölunda och hälsa på med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0