Trött idag

Har satt upp tv idag med Pung idag sen vart och kollat på hans föräldrars längenhet i Eriksberg.
Nu ligger jag i soffa och kollar på tv och somnar snart är så himla trött idag. Johan är i garaget och grejar.  Den jävla förkylningen har blivit värre usch för de.
Och dålig på och bloggar har jag blivit med inte alls bra måste bli bättre på de.
Har satt upp tv idag med Pung idag sen vart och kollat på hans föräldrars längenhet i Eriksberg.
Nu ligger jag i soffa och kollar på tv och somnar snart är så himla trött idag. Johan är i garaget och grejar.  Den jävla förkylningen har blivit värre usch för de.
Och dålig på och bloggar har jag blivit med inte alls bra måste bli bättre på de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0