Tisdag

Är jätte förkyld kan knappt andas de är jätte jobbigt och näsan bara rinner.
Äter frukost nu och känner inte smaken de är jättejobbigt och vara förkyld.
Idag skiner solen lite grann fast de blåser den del usch gillar inte när de blåser hoppas de slutar blåsa när jag går till jobbet för jag har ju 30 min promenad efter man har stigit av bussen, men de är bra och röra på sig iallafall.
Är jätte förkyld kan knappt andas de är jätte jobbigt och näsan bara rinner.
Äter frukost nu och känner inte smaken de är jättejobbigt och vara förkyld.
Idag skiner solen lite grann fast de blåser den del usch gillar inte när de blåser
hoppas de slutar blåsa när jag går till jobbet för jag har ju 30 min promenad
efter man har stigit av bussen, men de är bra och röra på sig iallafall.
nu ska jag kolla på desperate housewives.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0