från igår till nu!

Var på IKEA igår och köpte gardiner ett par till sovrummet och ett par till vardagsrummet de blev kurkor ned och doft ljus och andra ljus lite skålar och en burk jag ska ha te i! Sen när kille var inte på BILTEMA så var jag inne i BLMTERLANDET och köpte två gröna växter och dom hade billiga ingångsbestick med.  Sen blev de att vara i garaget en stund. Sen var vi hemma någon gång på kvällen då pyssla jag med och sätta upp gardiner och så.
Nu har jag satt på diskmaskinen och tvättmaskinen så himla skönt och ha tvättmaskin inne så man slipper sprina ner till tvättstugan så ofta!
Var på IKEA igår och köpte gardiner ett par till sovrummet och ett par till
vardagsrummet de blev kurkor ned och doft ljus och andra ljus lite skålar
och en burk jag ska ha te i! Sen när kille var inte på BILTEMA så var jag
inne i BLMTERLANDET och köpte två gröna växter och dom hade billiga
ingångsbestick med.  Sen blev de att vara i garaget en stund. Sen var
vi hemma någon gång på kvällen då pyssla jag med och sätta upp
gardiner och så.
Dessa hänger i vardagsrummet.
Nu har jag satt på diskmaskinen och tvättmaskinen så himla skönt och ha
tvättmaskin inne så man slipper sprina ner till tvättstugan så ofta!

Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

sv: Ja Ploppglassen verkar jätteintressant!

2010-05-27 @ 18:39:29
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0