Ännu en dag!

Onsdag idag då jobba idag och imorgon sen är man ledig tills måndag!
Är lite dåligt med uppdatering känner jag, hihi
Har målat klart sovrummet rött nu ska börja sätta upp hyllor och tavlor och gardinstång och sånt.
Vardagsrummet har fått en brun fondvägg, sen ska de på cherry blommosdekoration , den andra färgen var ju fel, men de kommer nog ny färg idag om vi har tur! Ska lägga upp bilder när de inte är lika rörigt! Hallen och köket ska vi fixa lite längre fram.
Nu ska jag greja lite här och äta frukost!
Onsdag idag då jobba idag och imorgon sen är man ledig tills måndag!
Är lite dåligt med uppdatering känner jag, hihi
Har målat klart sovrummet rött nu ska börja sätta upp hyllor och tavlor och gardinstång och sånt.
Vardagsrummet har fått en brun fondvägg, sen ska de på cherry blommosdekoration , den andra färgen var ju fel, men de kommer nog ny färg idag om vi har tur! Ska lägga upp bilder när de inte är lika rörigt! Hallen och köket ska vi fixa lite längre fram.
Nu ska jag greja lite här och äta frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0