Så var de onsdag

Jag ingen hungerkänsla så jag ska tvinga i mig en yoghurt innan jag åker iväg en sväng.
Idag blir de och träna Zumba på Sportlife för dom har medlemskväll de är därför dom har Zumba idag får se om dom fortsätter med! De verkar så himla kul.
Ska sola med idag så man kan bli lite brun är så tråkigt att vara blek, eller hur!
Jag ingen hungerkänsla så jag ska tvinga i mig en yoghurt innan jag åker iväg en sväng.
Idag blir de och träna Zumba på Sportlife för dom har medlemskväll de är därför dom har Zumba idag får se om dom fortsätter med! De verkar så himla kul.
Ska sola med idag så man kan bli lite brun är så tråkigt att vara blek, eller hur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0