Fredag!

De har vart en helt underbar dag solen skiner har vart på toppen humör idag igen även om jag är lite trött och sjuk, men va gör de när sol skiner och de är så skönt väder ute, har vart ute på promenad idag var hur skönt som helst!

Kom tänka på att jag klippte mig i måndags till axlarna och de känns konstigt, men de växer väl ut någon gång igen.


Igår var jag och min Pojkvän på längenhetsvisning de hade bot en äldre dam där hon va 100 år och hade bott där sedan hon var 70, tänk och bli så gammal undra hur de är hur de känns. Men iallafall de man behövde göra va att tapesera och måla om, måla köksluckor byta spis och lite annat smått de va original de mesta i längdheten utan badrummet så då är de mesta från 60 talet och bra sicka va de med en bra dam som sköt om sitt hem så fint så länge hon har bott där!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0