=)

Namn:Athena
Längd: 1,69
Skostorlek: 37
Hårfärg: Svart kort hår
Önskar du att du bodde någon annastans: både ja och nej.
Tänker du på självmord: jag undrar vad som händer efter döden..
Tycker andra du är attraktiv: Ibland?!
Använder du droger: Nej
Röker du: Nä fy
Vilka shampoon använder du: De är olika
Vilka parfymer använder du: Paris Hilton & Escada.
Vad är du rädd för: höjder
Gillar du att tvätta: Gillar gör jag inte men någon måste ju göra de!
Gillar du berg- och dalbana: Nä de är inte min grej

KÄNSLOR
Gråter du ofta: Nej någon gång ibland
Skrattar du ofta: Ja de gör jag väl
Hur känner du dig just nu: Trött och sliten
Hur har du mått den senaste tiden: Inte som jag brukar
Har du någon/några hemlighet/er för dina föräldrar: Massvis haha
Blir du lätt förälskad: Nej de kan jag inte påstå
Är du kär i kärleken: absolut inte
Tror du på ett för alltid:
Jag vet faktiskt inte

Är du förälskad just nu: Japp

Hur många har du varit tillsammans med denna månad: En och har varit de i 13 månader hihi
Har du blivit sårad av kärleken: Ja?
Har du blivit lycklig av kärleken:
Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0