Godisförbud!

I måndags så skaffa jag mig eget godisförbud för jag äter så himla mycket godis
och kakor och dricker allt för mycket Coca-Cola fast inget av de har jag gjort på
tre dagar man känner sig lite konstig när man inte får i sig så mycket socker som
man är van vid fast de är ju bra och minska på sockret så man inte får diabetes
eller någon annan sjukdom. Och de är bra för tänderna att inte få så mycket socker!
Så de blir massa frukt istället fast de innehåller annat socker som heter fruktos som
är lite bättre och inte lika onyttig och farligt för kroppen, men de finns ju fruktos i saft
och läsk som inte alls är lika bra för de är konst gjort.
Får man äta kakor när man har godisförbud?

Och hur länge ska jag har godisförbud är frågan?!
Något förslag?

Kommentarer
Postat av: nat by BRADLEYS

har du ätit nåt onyttig nu?

2010-07-15 @ 22:30:35
URL: http://bradleys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0