AVSLUTA MENINGEN!


Jag har insett att min senaste kyss - Var väldigt bra
Jag pratar - tyst
Jag tycker om - kakor
Jag avskyr när folk - inte förstår mig
Mina närmaste vänner är - något som inte går att förklara med ord 
Min första vän hette - någonting jag inte minns
Kärlek är - konstigt
När jag borstar tänderna - försker jag vara noggrann 
När jag lagar mat - då gör jag något gott!
Jag tänder på - mystik
Det är charmigt när - man är blyg
Det sexigaste yrket är -
Polis och brandman
Jag är rädd för - läskiga saker
Den värsta känslan är -någon försvinner
Den bästa känslan är - helt underbar
Jag är bäst på - att vara bäst
Jag är sämst på - lita på någon
Om jag var ett djur skulle jag vara - en panter eller en späckhuggare 
Om jag var en insekt skulle jag vara - snäll
Om jag vore ett redskap skulle jag vara - slickepott
Jag kommer alltid att vara - som jag är
Det finaste som finns - är min familj och mina vänner 
I sommar - ska jag ha jätteroligt
Sist jag grät var - någon gång jag bara gjorde de
Jag kan - när jag vill
Jag kan inte - vara elak
När jag vill tänka går jag - ut i naturen
När jag bakar så bakar jag - kladdkaka
Min mobiltelefon är - skitgrej
När jag vaknar på morgonen - sätter jag igång datan
Innan jag går och lägger mig - så ligger jag och tänker
Just nu tänker jag på - sushi
Bebisar är - oftast gulliga men lite jobbiga
Idag har jag - sovit
Ikväll ska jag - ha de trevligt
I morgon kommer jag - göra någonting
Jag vill verkligen - äta frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0