Oj dålig update måste jag verkligen säga.

Vad har hänt då sedan onsdag?

Onsdag var jag på en arbetsintervju de gick bra väntar bara på bättre väder för de är dom våldigt beroende av.

Torsdag solade jag, sen ringde en man från ett anat jobb jag har sökt och ställde frågor och så får se om han ringer tillbaka för en personlig intervju. Min lillasyster sminka en sotig sminkning på mig och med ett blodrött lipstift fick jag med ha! Så var de min pojkväns födelsedag så de blev 179 ljus tända 30 rosor och jag med rosor på bröstvårtorna sen blev de massa mys.

Fredag idag då har inte hänt så mycket än, vakan rätt sent 9,30 har iallafall planerat att inte träna idag.

(Har säker hänt mera men allt behöver man inte skriva!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0