Iii

Smeknamn: Bambi, Becky 
Födelsedag: 28 Februari 
Bor: Göteborg
Arbete: Sommarjobbar på lager

FAVORIT…

Färg:
Svart, vit 
Plats: Skogen
Drog: Socker? 
Fordon: Bil
Djur:
Affär:
Serie: Gossip gir,l True blood, NCIS m.m
Café: hm olika
Skor: mina 15 cm höga Wedges!

BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:
Ja
Gnälla: När saker inte blir gjorda
Skrika:
Sova:Få få timmar i sägen
Drömma mardrömmar: Ibland
Drömma sexdrömmar: Ofta haha
Försöka vara annorlunda: Nej, vill bara vara mig själv
Klä dig i svart: De brukar bli svart väldigt ofta.
Ha sex: Så ofta man kan och orkar!
Hata folk: De är onödigt
Lita på folk: hm nja har lite svårt med de.

NÄR…

Åt du senast:
vid fyra
Läste du en bok senast: hm juni på stranden
Var du på konsert senast: Oj mer än ett år sedan
Köpte du något senast:Massa nya underkläder
Kysste du någon senast: *Idag!
Svor du senast: för ca 3 timmar sedan
Sjöng du senast: nu! hihi

VEM…

Saknar du:
Min Lillasyster 
Rörde dig sist: Min pojkvän
Kysste dig sist: min pojkvän 
Gjorde dig riktigt glad senast: när jag jag och lillasyster kolla resa, för vi ska resa!
Fick du sms från senast: Lillis: Från lör - sön iiih

HAR DU…

För många vänner: Nej
.
Tvångstankar: nää

Någon annan psykisk sjukdom: nopp
Färgat håret: Japp
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Ja, naveln och näsan
Egen dator: Japp
Gjort bort dig rejält: Ja de är klart 
Bra självförtroende: Visa dagar...

Kysst någon: Ja
Haft sex: Ja
Köpt kondomer:Nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja!
Varit kär: Japp är de nu!
Blivit kär i någon på nätet: nää
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Nej
Velat vara otrogen: inte i detta förhållandet.

HUR….

Går du:
Ja?
Fördriver du tiden: Jobbar just nu..
Mycket pengar har du: joda om jag inte shoppar för mycket
Tjänar du pengar: Jappski
Ofta diskar du: Nopp de göt diskmaskinen!
Ofta städar du: lite av varje var dag!
Ofta träffar du din familj: inte så ofta
Mycket äter du: För mycket .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0