wiie!

På onsdag ska jag till arbetsförmedlingen på rekryteringsträff för ett företag.
Kommer bli information om företaget sen är de 5 som kan få praktik som kan leda till anställning.
Detta ska bli kul, har inte håll på med innan så ska komma på något bra och säga om mig själv och hur jag ska klara de arbetet
På onsdag ska jag till arbetsförmedlingen på rekryteringsträff för ett företag.
Kommer bli information om företaget sen är de 5 som kan få praktik som kan leda till anställning.
Detta ska bli kul, har inte hållit på med innan så ska komma på något bra och säga om mig själv och hur jag ska klara de arbetet som jag inte ens har jobbat med. Hoppas de gå bra!
Kolla praktik plats på ett ställe idag men tyvärr hade dom praktikanter där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0