Så var de torsdag!

Idag är de Torsdag och de ska flyttas och grejer!
Jobbar idag med 10 timmar och de är från ett kommer inte kunna göra något idag känns de som, jobb är bra och ha iallafall, har inte bestämt mig om jag ska jobba imorgon, äh de märker om jag gör! Ska köpa blommor kanske idag eller imorgon får se måste ha de!

Idag är de Torsdag och de ska flyttas och grejer!
Jobbar idag med 10 timmar och de är från ett kommer inte kunna göra något idag känns de som, jobb är bra och ha iallafall, har inte bestämt mig om jag ska jobba imorgon, äh de märker om jag gör! Ska köpa blommor kanske idag eller imorgon får se måste ha de!

Kommentarer
Postat av: lilllllllis

vadå bestämt om du ska jobba du ska ju jobba så mkt som du kan o får även om du inte orkar

2010-04-29 @ 09:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0