Letar Soffa!

Jag och min kära pojkvän har spanat soffor ett tag och IKEA har inga snygga soffor för några veckor sedan har vi vart på JYSK men de fann bara små soffor i divan eller u-kombination fanns platas för tre vill minst ha plats för 4 personer men sen var vi på MIO dom hade så många fina soffor! Älskar MIO hihi hade en snygg tvbänk på MIO med inte alls så himla dyr. För jag gillar MIO
Kanske denna soffa fast i annan färg, tyg och ben finns på MIO
Denna soffa från MIO gillar jag jätte mycket! de gör min pojke med men helst vill han ha skinn.
Snygg lädersoffa mycket snyggare i verkligheten än på bilden och jätte skön att sitta i!
Sista soffan som vi har hittat finns på Halens Borås en läderdivan såfall blir de att åka
till Borås och kolla på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0