Jag ska vara händig, jag kan vara händig!

Jag kan faktisk vara händig! Även om ingen tror de.

När vi flyttar så ska jag faktisk bygga en grej till balkongen som man kan sitta på.
Sen ska blir de sittdyna av skumgummi som jag ska sy klädsel över(ska göra ritning över ryggstöd och kuddar med så jag vet vad jag ska sy. Filat kommer vi köpa på IKEA tror jag.)
Ska även bygga något för plantorna och kanske ett bord med!
Jag kan faktisk vara händig! Även om ingen tror de,
Och jag har gjort en ritning på en sittdyna med som blir av skumgummi och jag ska sy en klädsel över den med! Ska göra ryggstöd och kuddar med! Så de kommer bli skit snyggt om de går som jag vill
Har till och med gjort en fin och seriös ritning till båda grejerna  ska göra ritning till de andra med! De är i 3D med!
Har till och med gjort en fin och seriös ritning till båda grejerna  ska göra ritning till de andra med! De är i 3D med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0