inte orkat.

Har inte orka bloggat dom senaste dagarna så seröst vad har hänt då?
Var på bio i fredags och såg Hierro  som inte alls vad lika bra som jag trodde.
Lördags så var vi på Marstrand en underbar lite plats på jorden! JohanX2 måla båten, sen grilla vi entrecote som jag marinerade och jag gjorde tzatziki med mums, den smaka mycket vitlök de gillar vi och hade potatissallad till! Sen tog vi de lugnt hemma hos Johan(Pung) och kolla på Avatar (den va mycket bättre på bio i 3D!) och vi åt massa glass. Överraskade lillasyster på jobbet med på dagen.
Har bestämt mig för att sluta äta godis och dricka läsk och bullar/bakelser, hoppas de kommer att gå!
· Köpt en soffa och den är stor!
· Köpt Zoo Tycoon med Sea-World, dinosaurier och de vanliga och har blivet besatt, nästa gång blir de att köpta rollercoaster.
Sen har jag gjort annat med som jag inte orkar skriva.
Har inte orka bloggat dom senaste dagarna så seröst vad har hänt då?
Var på bio i fredags och såg Hierro  som inte alls vad lika bra som jag trodde.
Lördags så var vi på Marstrand en underbar lite plats på jorden! JohanX2 måla båten, sen grilla vi entrecote som jag marinerade och jag gjorde tzatziki med mums, den smaka mycket vitlök de gillar vi och hade potatissallad till! Sen tog vi de lugnt hemma hos Johan(Pung) och kolla på Avatar (den va mycket bättre på bio i 3D!) och vi åt massa glass. Överraskade lillasyster på jobbet med på dagen.
Söndag Shoppa lite idag.
Har bestämt mig för att sluta äta godis och dricka läsk och bullar/bakelser, hoppas de kommer att gå!
· Köpt en soffa och den är stor!
· Köpt Zoo Tycoon med Sea-World, dinosaurier och de vanliga och har blivet besatt, nästa gång blir de att köpta rollercoaster.
Sen har jag gjort annat med som jag inte orkar skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0