Bra dag!

 

Bara två veckor kvar tills vi ska flytta de ska bli så skönt!  Ska bli så kul och inreda som man vill och fixa allt! De är bra att Babe har ungefär samma still som mig även om han inte skulle inreda som vi har tänkt oss nu, han tycker de är bra att jag kan de, för han kan inte se saker innan han måste direkt men jag kan se grejer framför mig!
De kommer bli hur fint som helst!

Bara två veckor kvar tills vi ska flytta de ska bli så skönt!  Ska bli så kul och inreda som man vill och fixa allt! De är bra att Babe har ungefär samma stil som mig även om han inte skulle inreda som vi har tänkt oss nu, om han skulle gjort de själv hihi han är så söt, han tycker de är bra att jag kan de, för han kan inte se saker innan han måste direkt men jag kan se grejer framför mig!

De kommer bli hur fint som helst!

 

winne-the-pooh-desi-glitters-16



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0