För alla lika bra och lika mycket värda!

“Violen”  Vad har jag gjort dig?
Jag skriver inte massa dumt om dig till dig, Så varför skriver du de till mig .
“Violen” Vad har jag gjort dig?
Jag skriver inte massa dumt om dig till dig, Så varför skriver du de till mig?

För alla lika bra och lika mycket värda!  Ingen är bättre än någon annan för att alla är lika bra.
Förstår du de?

Du behöver inte klanka ner på andra eller trycka ner dom för att du ska må bra och tror att du är bättre än andra.
För att alla är lika bra.

Tycker de du har skrivet är otroligt löjligt håll dig till sanningen och ta reda på fakta innan du ska försöka få någon må dåligt så du kan känna dig bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0