Nerstämd

Jaha då känner man sig nere, trött, ledsen allt va de heter men vet inte varför, 
finns igen och prata med inga vänner har man häller, men men de är väl som de,
 ensam är stark säger de ju får se hur länge man kan va de utan att må dåligt,
tror ingen förstår hur allt är eller känns,  min kille vill jag inte säga något om hur jag igentilgen mår.
Mår hur dåligt som helst när de gäller vikten gick från 52 kg till 65 kg på två månader sen jag gick upp så har jag bara känt mig nere, ful, tjock även om jag börja träna så känns de inte som de kommer hjälpa, de är som någon plågar mig och tycker jag ska se ut såhär och mådåligt som man gör...
Känner mig omotiverad till allt just nu.

 

Men livet kunde ju vart värre... även om de inte är så farligt som de låter.


Live your life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0