Måndag snart slut

Måndagen är snart slut!

Ännu närmare till torsdag för då ska jag ta bort mitt bandage och få se resultatet av mina nya bröst!

Tisdag hände de väl inte så mycket än så långe, man kan ju inte åka köpa kläder än för har ju bandage i vägen, men på fredag så kan jag göra de! Tänk va massa underkläder jag kommer att inhandla sen när jag får använda de och de blir den 30 december jag får använda en bh med bygel så på torsdag börja jag använda sport-bh så länge men de funkar väl!



Idag va jag hos tandläkaren med laga ett håll har inte haft håll på några år faktisk, så hon skulle slipa de sista så de blev slätt och fint tror inte han hon sätter på för mycket vatten på den där slipgrejen så de sprutar ner mitt ansikte.



Idag kan jag röra mig ganska bra bara lite jobbigt och ligga på sidan har jag kommit på och har till och med lyckas duscha idag med men de eva inte lika illa som i fredags hihi de va roligt kände mig väldigt orörlig tycker lite synd om min kille som fick hjälpa mig så mycket, men han är den bästa som finns i världen.

Nu ska jag kolla på tow and a half men och NCIS

Ha en god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0